Pracovník/ce evidence obchodů

KariéraVolná pracovní místa • Pracovník/ce evidence obchodů

Tahle práce není jen o plnění úkolů. Jsi motor našeho týmu!

Kdo jsme

SAB servis je ryze česká společnost a ve svém oboru nejrychleji rostoucí firmou na trhu. Jsme servisní organizace, která se stará o finančně poradenské firmy a jejich lídry. Co to znamená konkrétně? Řešíme veškeré požadavky ke spokojenosti našich partnerů.

Naše mise

Podnikat v jakémkoliv oboru není jednoduché, a to platí i pro finančně poradenské firmy. SAB servis dělá všechno pro to, aby život lídrů, kteří se do toho pustí, byl o něco jednodušší.

Co tě čeká

  • kontrola dokumentů od našich obchodních partnerů

  • zadávání dat do interního systému

  • komunikace s našimi obchodními partnery (telefonicky nebo po e-mailu)

  • svědomité řešení požadavků poradců i obchodních partnerů

  • práce v mladém kolektivu

  • baví tě práce a komunikace s lidmi

  • jsi pohodář/ka, zvládáš řešit i více věcí najednou, a to s úsměvem na tváři

  • zvládáš běžnou administrativu (základy práce v MS Word, Excel, Outlook, po zaškolení i v interním systému)

  • máš středoškolské vzdělání a při práci používáš selský rozum

  • jsi zodpovědný/á, pečlivý/á, samostatný/á

  • chceš se rozvíjet a dále pracovně růst (velká část vedoucích pozic je u nás obsazována interně)

Co ti nabízíme

Super parta kolegů, co jdou za stejným cílem.

  • flexibilní pracovní doba (začátek i konec pracovní doby si nastavuješ sám)

  • přehledný a jasný systém bonusového odměňování

  • intenzivní zaškolení do našeho byznysu, interních systémů a denní agendy

Jsme blízko přírody. Přestože cesta na metro, tramvaj nebo autobus trvá jen 5 minut.

Na co se můžeš těšit

Život není jen práce, chce to taky zábavu.

  • četné firemní akce (od zahradního grilování, po tematické party, až po adrenalinové teambuildingy nebo celofiremní pobyt u moře

  • pracovní úvazek na HPP

  • posilnit se můžeš dobrou kávou, čajem nebo pravidelnou zásobou čerstvého ovoce

  • flexibilní pracovní dobu, možnost využívat home office

  • 5 týdnů dovolené, 2 sick days po roce spolupráce

  • Multisportka na sportovní i kulturní vyžití

  • Dog friendly office

Zaujalo tě to?

Dej nám o sobě vědět! Pošli svůj životopis a přijď se přesvědčit, že to u nás stojí za to. 

Jana Hrnčířová
HR ředitelka

Dej o sobě vědět

hrncirova@sabservis.cz
+420 736 601 574

Chci se potkat


Nahraj životopis se svojí fotkou