Nástroje

myPLANN

Špičková mobilní aplikace pro klienty a pro poradce nástroj, jak klienty dlouhodobě udržet pomocí komplexní služby.


Provázanost našich nástrojů umožňuje v jednom prostředí zpracovat akvizici klienta, obsluhu i následný servis.

Aplikace

Zůstaňte navždy u klienta.

Klient dnes vyžaduje kdykoliv dostupný servis. Potřebuje mít plnou kontrolu nad svým majetkem a možnost rychle řešit potřeby se svým poradcem. Mobilní aplikace myPLANN je prodlouženou rukou poradce a pro klienta bezpečné místo pro správu osobních financí.

Elektronický podpis

Podepisujte.
Hodně. Online.

Šetřete čas svůj i klientův elektronickým podepisováním dokumentů. Stačí dokumentaci odeslat klientovi do myPLANN, kde ji klient jednoduše podepíše formou SMS kódu. Odpadnou tak zbytečné schůzky, na kterých se řeší pouze otravná administrativa.

Analýza 

Sbírejte a vyhodnocujte.

Klient v aplikaci myPLANN může sám editovat své příjmy a výdaje. Tato data automaticky sdílí se svým poradcem, který na jejich základě může připravit kvalitní analýzu. Stejně tak může data použít jako jeden ze vstupů pro přípravu finančního plánu.

Dokumenty

Elektronický šanon.

Vytvořte klientovi strukturu složek dokumentů, aby myPLANN využíval jako jediné místo, kde najde všechny své důležité dokumenty včetně osobních dokladů. Klient bude mít plnou kontrolu nad svými smlouvami a už ty zašantročené nebude nikdy zoufale hledat.

Leady

Zachyťte klientovy potřeby!

I když nejste s klientem zrovna v přímém kontaktu, myPLANN zaznamenává jeho potřeby. Stačí například jen to, že si klient v modelacích propočítá možnost financování pořízení nemovitosti a poradce okamžitě dostává informaci o nové potřebě klienta řešit bydlení.

Chat

Komunikujte. Bezpečně.

Oddělte soukromou a pracovní komunikaci a komunikujte s klientem přímo přes myPLANN pomocí zabezpečeného chatu. Ke konkrétnímu tématu můžete přizvat i asistentku, která s klientem dotáhne nezbytné formality a klient jí do aplikace nahraje potřebné dokumenty.

Online zóna

Kdy jindy než teď.

Jednoduché produkty si klient sjedná v myPLANN. Nepotřebuje k tomu finančního poradce, zvládne to sám, a ještě svému poradci ušetří čas. Ale poradce nepřichází o provizi, ta mu samozřejmě plně náleží. Stačí, že má klienta ve své správě!

Notifikace

A mějte klidné spaní.

myPLANN hlídá všechny důležité termíny. Nemusíte mít strach, že s klientem zmeškáte refixaci hypotéky nebo jiná výročí smluv. Samozřejmostí jsou notifikace, které se zobrazují klientovi přímo na jeho mobilním zařízení.

Specialisté

Práce v týmu. No jasně.

Pokud jste zvyklí starat se o klienta v týmu specialistů, myPLANN se přizpůsobí. Klient může mít přiřazených více poradců a sdílet s nimi svá data. Každý poradce se stará o svoji část práce a získává za to vlastní odměnu.