Filozofie myPLANNu

  • 1Služba pro klienty. Nástroj pro poradce.

    myPLANN jsme od počátku vyvíjeli jako nástroj pro poradce, kteří mají zájem klienta dlouhodobě udržet a nabídnout mu komplexní péči.

  • 2Inspirujete nás, jak pracujete s klienty.

    myPLANN je vytvářen na základě praxe a zkušeností finančních poradců a finančně poradenských firem s prací s klienty.

  • 3Hrajeme si

    myPLANN je tvořen tak, aby velmi úzce propojil poradce a klienta a dal poradci nástroj, jak ještě lépe a hlouběji vytvářet s klientem pouto. myPLANN je tvořen na stejných principech jako myDOCK.

  • 4Vývoj

    myPLANN je naprostá novinka. Jde s dobou a reaguje na stále více se digitalizující svět. Vše, co vidí poradce, může poradce sdílet s klientem a propojit se s ním.

  • 5Ekosystém

    K práci potřebuje finanční poradce klienta a rychlou informaci. Proto tvoříme klientskou aplikaci - myPLANN, aplikaci, kde poradce najde vše pro svou práci - myDOCK a aplikaci na mobil, která slouží k rychlému propojení - myNOTE

myPLANN je Váš
myPLANN je na Vaší doméně
tvořte si vztah s klientem a nás používejte
na to, co umíme dobře

  • Pracujte v myDOCKu a okamžitě posílejte svým klientům přístupy do myPLANNu.
  • Propojte se on-line se svým klientem.
  • Řešte intervence se svým klientem tak, že mu je jen pošlete - vše ostatní vyřeší klient sám.
  • Upozorňujte klienta na končící smlouvy, končící investiční horizonty, končící fixace.
  • Klient uvidí hodnotu svého portfolia a může si vkládat své vlastní smlouvy.
  • Klient má neustálý přehled o všem, co se děje.
  • Pokud je klient nespokojený s Vaším poradcem, může Vám dát skvělou zpětnou vazbu.
  • Celé prostředí myPLANN je označeno logem Vaší společnosti.
  • myPLANN je navržen tak, aby maximálně ctil Vaši firmu a udržoval Vaši firmu v těsném vztahu s klientem.
  • Klient vidí v myPLANNu poradce, který se o něj stará, s jeho kontaktními údaji a krátkým popiskem. Klient může poradce velmi jednoduše doporučit jinému klientovi.
  • S klientem sdílejte výročí smluv, konce smluv nebo mu posílejte termíny schůzek. Nebo mu jednoduše nechte zasílat notifikace SMS například týden před termínem jako upozornění.
  • Klientům ukazujte, jak se vyvíjí jejich portfolia. Vytvářejte nová portfolia a jednoduše jim je zasílejte do myPLANNu.
  • Klient má náhled na všechny své dokumenty, které může s poradcem i sdílet. Funguje to ale i obráceně. Poradce může klientovi zobrazit všechny smlouvy, které klient používá, a udělat mu tak ve všem pořádek.
  • Pokud chcete, můžete nechat klienta, aby si sám sjednal jednodušší produkty. Pokud nechcete, klient nabídku neuvidí.
  • Zobrazujte aktuální hodnotu majetku klienta a pracujte s ní v čase.
  • Plánujte s klientem cíle, propojte ho s producenty a nechte ho sledovat, zda se cíle podaří splnit.
  • Klient v myPLANNU vidí svého poradce a může ho zkontaktovat i přes chat.
  • Jednoduchý náhled na celkové portfolio smluv, které klient sjednal. Pokud chce klient vidět záznam z jednání, stačí jeden klik.
  • Klient vidí na všechny své důležité události, jako je výročí smlouvy, konec fixace, konec smlouvy, konec investičního horizontu.
  • Prostor pro nástroje Vaší firmy? Ano, máme i to. Každý náš partner má vlastní prostor pro prezentaci firmy.
  • Klient vidí v myPLANNu poradce, který se o něj stará, s jeho kontaktními údaji a krátkým popiskem. Klient může poradce velmi jednoduše doporučit jinému klientovi.
  • S klientem sdílejte výročí smluv, konce smluv nebo mu posílejte termíny schůzek. Nebo mu jednoduše nechte zasílat notifikace SMS například týden před termínem jako upozornění.
  • Klientům ukazujte, jak se vyvíjí jejich portfolia. Vytvářejte nová portfolia a jednoduše jim je zasílejte do myPLANNu.
  • Klient má náhled na všechny své dokumenty, které může s poradcem i sdílet. Funguje to ale i obráceně. Poradce může klientovi zobrazit všechny smlouvy, které klient používá, a udělat mu tak ve všem pořádek.
  • Pokud chcete, můžete nechat klienta, aby si sám sjednal jednodušší produkty. Pokud nechcete, klient nabídku neuvidí.
  • Zobrazujte aktuální hodnotu majetku klienta a pracujte s ní v čase.
  • Plánujte s klientem cíle, propojte ho s producenty a nechte ho sledovat, zda se cíle podaří splnit.
  • Klient má náhled na všechny své dokumenty, které může s poradcem i sdílet. Funguje to ale i obráceně. Poradce může klientovi zobrazit všechny smlouvy, které klient používá, a udělat mu tak ve všem pořádek.
  • Pokud chcete, můžete nechat klienta, aby si sám sjednal jednodušší produkty. Pokud nechcete, klient nabídku neuvidí.
  • Zobrazujte aktuální hodnotu majetku klienta a pracujte s ní v čase.
  • Plánujte s klientem cíle, propojte ho s producenty a nechte ho sledovat, zda se cíle podaří splnit.
  • Ukazujte klientům, jak se vyvíjí jejich portfolio
  • Připravte klienty na PSD2, která umožňuje sdílet klientovi jeho bankovní data na jednom místě. Díky myPLANNu bude klient moci spravovat všechny své účty, smlouvy a majetek na jednom místě.

myPLANN je budoucnost Vašeho vztahu s klientem. Neříkáme, že myPLANN za Vás vyřeší vše, ale rozhodně Vám pomůže spravovat klienty efektivně a bez většího úsilí.

Lídři
Svoboda
Systém
Péče