Lidi ve firmě
Vážíme si lídrů
Uvědomujeme si, že práce lídrů a jejich finančních poradců je velmi náročná. Pracují s lidmi, věnují jim čas, pečují o ně. Proto za nimi stojíme a pomáháme jim vyniknout.

Mojmír Urbánek
Generální ředitel
Začínal jako investiční poradce pro movité klienty. Později založil vlastní poradenskou společnost, která využívala zázemí servisní firmy. S poskytovaným servisem nebyl spokojený, a proto založil SAB servis.

Lenka Peterková
Strategická ředitelka
Zná firmu zevnitř, protože ji prošla odspodu přes různé agendy až na ředitelské pozice. Rozumí souvislostem a procesům uvnitř firmy, a proto je oporou pro naše obchodní partnery při akvizičních a servisních schůzkách. Dokáže zodpovídat komplexní dotazy a rychle řešit nestandardní situace.

Markéta Bláhová
Obchodní ředitelka
Pracovně vyrostla v konkurenčních firmách, k nám přišla uplatnit všechny své znalosti a kontakty. Markéta miluje práci s lidmi, která ji naplňuje. Je silný vyjednavač a umí pro naši firmu domluvit ty nejlepší podmínky! Poradci na ní oceňují lidskost a humor. Pevné zázemí jí dává její rodina, s níž tráví čas nejraději.

Tomáš Čáp
Produktový ředitel
Doménou Tomáše je řízení vývoje našich nástrojů. Komunikuje s majiteli poradenských firem, pomáhá jim správně uchopit naše nástroje a pochopit jejich provázanost. Zároveň vnímá jejich potřeby a tomu přizpůsobuje vývoj našich produktů. Je specialistou na leadový byznys a konzultuje s lídry, jak s kontakty pracovat.

Hynek Petrla
Technický ředitel
Fintechu se věnuje celou svou kariéru. Dohromady je to více než deset let strávených ve vývoji pro různé hráče na finančním trhu. Hynek má zkušenosti s vedením velkých týmů lidí. Nejinak je tomu také u nás, kde kompletně řídí celé oddělení vývoje.

Pavel Černý
Provozní ředitel
Jako finanční poradce pracoval 7 let pod vedením Mojmíra Urbánka. V SAB servis se postupně vypracoval na provozního ředitele. Přirozeně si vzal za své srdeční téma správu Žákova mlýna. Žije sportem, miluje výzvy a kromě volejbalu se věnuje i extrémním překážkovým běhům.

Jana Hrnčířová
HR ředitelka
Zkušená HR manažerka s bohatou praxí z vedení týmů, náboru a interního marketingu. Zaměřuje se na propojování lidí ve firmě a zlepšování procesů. Ve volném čase se věnuje pole dance, kruhovým tréninkům a organizaci dětských táborů.

Pavel Staňo
Ředitel Legal & Compliance
Získal zkušenosti v právním i byznysovém prostředí korporátního světa financí. V SAB servisu zodpovídá za právní správnost procesů a jejich soulad s legislativními požadavky. Umí propojit právní rámec s potřebami firmy i jejích partnerů – a vždy s lidským přístupem. Volný čas věnuje studiu a objevování světa vína, které se stalo jeho dlouhodobým koníčkem.

Lukáš Joch
Ředitel propagace
Specializuje se na komerční grafiku a tvorbu vizuálních identit firem. Stojí za současným brandem SAB servisu, který už čtvrtým rokem rozvíjí. Vystudoval aplikované informační technologie a biomedicínské inženýrství, ale už od roku 2007 se profesně věnuje grafickému designu, který ho v praxi nadchl. Rád cestuje za grafikou, uměním a dobrým jídlem.

Jan Šimek
Ředitel PR a komunikace
Původně do firmy nastoupil na pozici investičního specialisty. Záhy po svém příchodu se navíc přirozeně začal starat o vnitřní a vnější komunikaci firmy. Nakonec po 5 letech, tak jak firma rostla, investice opustil a nyní se naplno věnuje PR a komunikaci.

Žaneta Kotrlová
Eventová ředitelka
Eventy nevnímá jen jako soubor programu a produkce, ale jako prostor pro budování vztahů, prožitků a důvěry. V oboru působí celý svůj profesní život a neustále hledá nové cesty, jak spojit promyšlenou organizaci s emocí a zážitkem. Klade důraz na detail, přirozenou komunikaci a schopnost pružně reagovat. Nové nápady jí přináší především cestování.

Petra Kuldová
Strategická manažerka
Ve financích působí přes 10 let. Přišla k nám od konkurence a velmi se jí líbí otevřenost a svoboda v naší firmě. Přivádí nové partnery a poskytuje jim špičkový servis, aby se u nás cítili dobře. Její doménou je oblast pojišťovnictví, ve které je lídrům oporou. Je bezprostřední a má ráda bojové sporty.

Antonín Petrskovský
Strategický manažer
Úspěšný poradce se zaměřením na úvěry se postupně vypracoval na vynikajícího strategického manažera. Přivádí do firmy nové partnery a zastřešuje celou spolupráci mezi nimi a naší firmou. Má rád dobrou společnost a taneční hudbu.

Petra Kubíčková
Manažerka strategického oddělení – onboarding
Opora strategického oddělení, která kryje záda řediteli oddělení a jeho manažerům. V pozadí řídí hladký průběh přechodu poradenských firem a skupin k nám. Protože zná procesy ve firmě do detailu, dokáže rychle vyřešit specifické požadavky nových partnerů.

Kristýna Zímová
Manažerka strategického oddělení – adaptace
Během svého působení v SAB servisu prošla několika agendami a postupně se vypracovala do role manažerky. Díky tomu zná detailně procesy firmy a její fungování. Své znalosti nyní využívá během adaptování nových partnerů i v rámci spolupráce s těmi stávajícími. S chutí řeší i nestandardní situace a požadavky.

Patrik Krajčír
Manažer obchodního oddělení – investice a penze
Přišel k nám z „druhé strany“, kterou pro nás představují finanční instituce. V Unicredit Bank se vypracoval z investičního bankéře až na manažera týmu retailového bankovnictví na druhé největší pobočce z celé sítě banky.

Jitka Kratochvílová
Manažerka obchodního oddělení – úvěry
Svět úvěrů zná jako málokdo. Rozumí náročné práci poradců a má pro ně velké pochopení. Nejvíce ji baví pomáhat se zpracováním složitějších hypotečních případů a nakonec společná radost, pokud se podaří klientům hypoteční úvěr zprostředkovat.

Veronika Bláhová
Manažerka obchodního oddělení – pojištění
V pojišťovnictví působí od roku 2005. Začínala jako pracovník na přepážce, postupně se však vypracovala až na pozici Key Account manager. Ráda naslouchá a vítá otevřenou a férovou komunikaci. S našimi obchodními partnery je pro ni fungující spolupráce klíčová.

Michaela Flachsová
Manažerka produktového oddělení, nástroje SAB servis
Přišla od konkurence, se spoustou zkušeností i detailní znalostí našeho byznysu. Naslouchá lídrům a poradcům, řeší jejich podněty k technologickému rozvoji a učí partnery, jak z našich nástrojů vytěžit maximum. Díky své zvědavosti a schopnosti pokládat ty správné otázky umí rychle přijít na to, co je třeba řešit a jak.

Anna Lerchová
Manažerka oddělení podpory
Postupně vybudovala nový tým, díky kterému zvládáme poradce i firmu podporovat na vysoké úrovni. Řídí práci v oddělení tak, aby fungovalo hladce, kolegové se rozvíjeli a naše procesy se stále zlepšovaly. Zakládá si na tom, že podpora je nejen profesionální, ale i lidská, přátelská a vždy zaměřená na spokojenost klientů.

Veronika Hůlková
Manažerka evidence obchodů
Do manažerské role se vypracovala z pozice pracovníka evidence obchodů. Baví ji řešit detaily procesů, hledat inovace a spolupracovat s kolegy tak, aby práce byla efektivní a smysluplná. Díky znalostem procesů i legislativních požadavků školí poradce v oblasti administrativy obchodů. Ve volném čase vede několik spolků, sportuje a tvoří.

Erika Gelnarová
Manažerka provizního oddělení
S čísly a matematikou si rozuměla od školních let, a to se přeneslo i do její profesní kariéry. Má ráda, když věci dávají smysl, a dbá na to, aby provize byly vypláceny spolehlivě a bez komplikací. Společná práce na firemních cílech ji motivuje k dalšímu růstu. Ráda cestuje a stará se o své zvířecí mazlíčky a rostliny.

Richard Jukl
Programový manažer
Propojuje projekty napříč celou firmou. Je zodpovědný za orchestraci vývoje, nastavování procesů a dohled nad tím, aby jednotlivé projekty směřovaly k dlouhodobým cílům. Silnou stránkou Richarda je schopnost spojovat lidi a procesy tak, aby fungovaly efektivně a srozumitelně. Ve volném čase je velkým sportovním nadšencem.

Barbora Benkovič
Manažerka provozního oddělení
Rychle se vypracovala z administrativy do manažerských a ředitelských pozic, a to v různých oblastech napříč celou firmou. Nyní při sladění rodiny a práce má na starosti provoz backofficu. Váží si spolehlivých lidí a je oporou celého týmu. Radost jí dělá vše zaručeně italské – od ranní kávy až po noc protančenou v lodičkách.

Jiří Eigel
Předseda dozorčí rady
Prošel vrcholnými manažerskými pozicemi v několika finančních institucích. Později pracoval také pro ČNB v oblasti regulace a dohledu nad finančním trhem. Jeho životní a pracovní zkušenosti jsou pro firmu velkým přínosem. Dokáže si udržet klid a nadhled i v kritických situacích.
Stojíme za lídry
Tohle není prázdné heslo. Je to způsob, jakým pracujeme všichni ve firmě. Staráme se o ně a jsme jim nápomocní, aby díky spolupráci s námi naopak energii šetřili, anebo ještě lépe, čerpali novou.

Andrii
Vývoj

Aneta
Produkt

Anežka
Evidence obchodů

Anna
Registrace partnerů

Anna
Provize

Barbora
Provoz

Barbora
Obchod

Daniel
Obchod

David
Vývoj

Eliška
Podpora

Eliška
Provize

Erika
Obchod

Eva
Asistentka vedení

Gabriela
Podpora

Hana
Evidence obchodů

Igor
Vývoj

Jakub
Vývoj

Jan
Compliance

Jana
Provize

Jaroslava
Evidence obchodů

Jessica
Registrace partnerů

Jiřina
Obchod

Julie
Vývoj

Kateřina
Evidence obchodů

Kateřina
Provoz

Kristina
Vývoj

Lubomír
Obchod

Lucie
Podpora

Magdalena
Evidence obchodů

Markéta
HR

Markéta
HR

Markéta
Strategie

Michaela
Registrace partnerů

Michaela
Obchod

Monika
Evidence obchodů

Nela
Efekt

Nikola
Event

Nikola
Podpora

Nikola
Evidence obchodů

Pavel
Produkt

Peter
Obchod

Peter
Obchod

Petr
Vývoj

Petr
Vývoj

Petra
Event

Petra
PR a komunikace

Sabina
Evidence obchodů

Sára
Strategie

Simona
Event

Valerie
Obchod

Veronika
Provoz

Veronika
Evidence obchodů

Veronika
Evidence obchodů

Žaneta
Podpora
SAB servis
My jsme brokerpool a děláme všechno pro to, aby byl život lídrů poradenských firem o něco jednodušší.
Vize a čísla
Máme silnou vizi, která nás žene dopředu! Nejsme pasivní servisní organizace, ale máme vlastní představu o budoucnosti finančního poradenství.
Příběh firmy
Milníky našeho podnikání tvoří dohromady příběh, na který jsme skutečně hrdí.
Lidi ve firmě
Uvědomujeme si, že práce lídrů a jejich finančních poradců je velmi náročná. Pracují s lidmi, věnují jim čas, pečují o ně. Stojíme za nimi a pomáháme jim zářit.
Akce a vztahy
S námi je lídrům a poradcům dobře. Rozvíjíme vztahy s našimi partnery a vzájemně se inspirujeme, abychom mohli společně růst.
Rodina nástrojů
Jsme přesvědčeni, že moderní technologie nikdy nenahradí vztah mezi poradcem a klientem! Jen umožní rychleji a přesněji naplňovat klientovy potřeby.
Vzdělávání
Neustále jezdíme za našimi partnery a pomáháme jim zapracovat nové dovednosti a nástroje do jejich každodenní poradenské praxe.
Kariéra
Máme rádi lidi a umíme je ocenit. Chceš pracovat s šikovnými lidmi, které práce baví? Podívej se, jací jsme, pro koho a jak to děláme.
Pro klienty
Otevřeně poskytujeme důležité informace týkající se naší zprostředkovatelské činnosti klientům finančních poradců, které servisujeme.
©2013–2025 SAB servis s.r.o.