Nástroje

myDOCK

Nejde jen o klasické CRM, ale o komplexní ekosystém nástrojů pro řízení firmy, poradců, vztahů s klienty a samotného obchodu. Intuitivní, přehledný a se všemi podstatnými informacemi na jednom místě!


Provázanost našich nástrojů umožňuje v jednom prostředí zpracovat akvizici klienta, obsluhu i následný servis.

Provázanost našich nástrojů umožňuje v jednom prostředí zpracovat akvizici klienta, obsluhu i následný servis.

Kontakt

Začněte hned!

Převeďte své klientské kmeny, importujte si své vlastní kontakty
a pokračujte v péči o ně. Škálujte klienty, vytvářejte kampaně a sdílejte je s poradci. myDOCK na pozadí zpracovává klientská data, hlídá výročí smluv a hledá příležitosti, zatímco vy se můžete soustředit
 na obchod.

Kalendář

Jeden diář. Konečně.

Už nás nebavilo jen se koukat, jak poradci pracují s více diáři a obtěžuje je to. My jim chceme život zjednodušovat. Proto jsme diář v myDOCK otevřeli a můžete jej propojit s jinými kalendáři, které používáte.

Cash-flow 

Poznejte hodnotu kmene.

myDOCK nepočítá pouze získatelské provize
k vyplacení, ale modeluje cash-flow za všechny očekávané následné provize, které váš současný klientský kmen generuje. A vy vidíte, jaký pasivní příjem můžete v daném období očekávat!

Manažerské nástroje

Firma pod vaší kontrolou!

Manažerské nástroje a metriky vám umožní efektivně řídit firmu. Výsledky a výtěžnost kmene můžete sledovat po jednotlivých poradcích, týmech nebo na úrovni celé firmy. Pomocí nástrojů myDOCK pak s poradci můžete sdílet cíle a řídit workflow k jejich naplnění.

Platformy

Srovnat, sjednat, uzavřít.

Obchod vidíme v jedné logické lince. Sběr potřeb klienta, návrh řešení, porovnání, výběr a sjednání produktů i povinné záznamy. Vše máme
 na jednom místě v online zóně. myDOCK administrativní část obchodu natolik zjednodušuje, že vás poradenství bude zase bavit!

Vlastní dokumenty

Ano. Konec šanonů.

Agendu poradenské firmy zvládnete řídit přes myDOCK. Jednoduše si vytvoříte vlastní složky a strukturu dokumentů. Soubory můžete sdílet napříč firmou, anebo omezit přístupy na různých úrovních obchodní struktury.

Provizní kalkulačka

Provize bez chyb a hned!

Provize vyplácíme každý týden ve středu. Bez chyb. V provizní kalkulačce poradce vidí přesnou odměnu, kterou dostane na své
pozici v kariéře. V bodech nebo penězích, tak jak jste zvyklí.
 A novému spolupracovníkovi můžete v myDOCK vygenerovat
konkrétní provizní nabídku na jeden klik.

Vzdělávání

Ukážeme, naučíme!

Nenecháme vás v tom samotné! Hned na začátku spolupráce ukážeme, jak zvládnout první obchody v novém systému. Naučíme vás pracovat se všemi nástroji, které chcete využívat. Navíc v myDOCK máme spoustu vzdělávacích videí, která vám zjednoduší
spolupráci s vaším týmem i s námi.

Asistentky a role

Zaměstnanci nejsou problém.

Bez týmu se dnes prostě neobejdete! myDOCK je na to připravený. Každému člověku ve firmě přiřadíte roli a práva, aby měl přístup pouze
k těm funkcím a datům, se kterým může pracovat. A zbyde vám čas
na espresso s Toníkem Petrem Skovským!

Chat

Vyřešte to mečem!

Není potřeba, pro řešení problémů a intervencí máme chat. Veškerá komunikace je zaznamenaná a řešená okamžitě. V myDOCK můžete přes chat komunikovat nejenom s námi, ale také v rámci celé vaší firmy.

API

Každopádně máme.

Používáte vlastní software a potřebujete se s námi propojit?
 Není problém, pomocí API můžete s daty z myDOCK pracovat
i v jiných systémech. Umíme data nejenom poslat, ale také přijmout,
 a tak nemáte žádná omezení v integraci.

Chci demo verzi

Zažádejte si o demo verzi myDOCK
nebo kontaktujte manažery

Dáme to naživo

Sdělte nám vaše potřeby a my vám ukážeme naše řešení. Třeba jsme přesně ti, koho hledáte.

Petra Kuldová
Strategická manažerka

kuldova@sabservis.cz
+420 739 248 926

Antonín Petrskovský
Strategický manažer

petrskovsky@sabservis.cz
+420 608 981 771