Nástroje

myBRIK

Propojuje finanční a realitní byznys. Umožňuje export nabídek na realitní weby, sledovat vývoj nákladů a provizí, evidovat klienty a jejich poptávky.


Provázanost našich nástrojů umožňuje v jednom prostředí zpracovat akvizici klienta, obsluhu i následný servis.

Statistiky

Mějte dokonalý
přehled.

Pro řízení realitního byznysu potřebujete mít perfektní manažerské statistiky. Na jednom místě najdete přehledy aktuálního počtu nabídek, poptávek a zaevidovaných klientů. myBRIK navíc hlídá platnosti smluv, výkon a výplatu v aktuálním měsíci.

Nabídky

Zadávejte
jednoduše.

Makléři i jejich asistentky mohou vytvářet nabídky a připravovat je pro okamžitý export na vlastní weby a realitní servery. myBRIK eviduje veškeré dokumenty spojené s konkrétní nabídkou. Můžete také nabídku rozdělit mezi více makléřů s nárokem na podíl na provizi.

Evidence nákladů a provizí 

Hlídejte si ziskovost.

Při vytváření nabídky makléř nebo jeho asistentka zadají výši provize. Na druhé straně mohou přímo v myBRIK evidovat náklady spojené s nabídkou, jako jsou výdaje za fotografa, grafika, právníka nebo třeba home staging. Řízení ziskovosti každého prodeje je pak velmi jednoduché.

Export na realitní servery

Oslovte co nejvíce lidí.

U konkrétní nabídky si makléř zvolí, na kterých realitních serverech ji chce publikovat. Pokud má v myBRIK přednastavené exportní můstky, zaškrtne příslušný check box a na jedno kliknutí export nabídky zahájí.

Vodoznak

Zářit bude vaše firma.

Při zahájení spolupráce si vyžádáme loga vaší společnosti a v myBRIK je použijeme pro automaticky vkládaný vodoznak při exportu fotek nemovitostí na realitní servery. Známost vaší značky mezi klienty bude růst.

Poptávky

Nepropásněte příležitosti.

Oddělte soukromou a pracovní komunikaci a komunikujte s klientem přímo přes myPLANN pomocí zabezpečeného chatu. Ke konkrétnímu tématu můžete přizvat i asistentku, která s klientem dotáhne nezbytné formality.

Role a práva

Zapojte všechny spolupracovníky.

myBRIK se přizpůsobí fungování jakékoliv realitní kanceláře. Nastavíte si individuálně role a práva tak, aby všichni pracovníci, od majitele pobočky přes makléře až po asistentku, mohli pracovat samostatně a měli oprávnění vidět jen ta data, ke kterým jim udělíte přístup.