Nástroje
myBRIK
Propojuje finanční a realitní byznys. Umožňuje export nabídek na realitní weby, sledovat vývoj nákladů a provizí, evidovat klienty a jejich poptávky.

Statistiky
Mějte dokonalý
přehled.
Pro řízení realitního byznysu potřebujete mít perfektní manažerské statistiky. Na jednom místě najdete přehledy aktuálního počtu nabídek, poptávek a zaevidovaných klientů. myBRIK navíc hlídá platnosti smluv, výkon a výplatu v aktuálním měsíci.

Nabídky
Zadávejte
jednoduše.
Makléři i jejich asistentky mohou vytvářet nabídky a připravovat je pro okamžitý export na vlastní weby a realitní servery. myBRIK eviduje veškeré dokumenty spojené s konkrétní nabídkou. Můžete také nabídku rozdělit mezi více makléřů s nárokem na podíl na provizi.

Evidence nákladů a provizí
Hlídejte si ziskovost.
Při vytváření nabídky makléř nebo jeho asistentka zadají výši provize. Na druhé straně mohou přímo v myBRIK evidovat náklady spojené s nabídkou, jako jsou výdaje za fotografa, grafika, právníka nebo třeba home staging. Řízení ziskovosti každého prodeje je pak velmi jednoduché.

Export na realitní servery
Oslovte co nejvíce lidí.
U konkrétní nabídky si makléř zvolí, na kterých realitních serverech ji chce publikovat. Pokud má v myBRIK přednastavené exportní můstky, zaškrtne příslušný check box a na jedno kliknutí export nabídky zahájí.

Vodoznak
Zářit bude vaše firma.
Při zahájení spolupráce si vyžádáme loga vaší společnosti a v myBRIK je použijeme pro automaticky vkládaný vodoznak při exportu fotek nemovitostí na realitní servery. Známost vaší značky mezi klienty bude růst.

Poptávky
Nepropásněte příležitosti.
Oddělte soukromou a pracovní komunikaci a komunikujte s klientem přímo přes myPLANN pomocí zabezpečeného chatu. Ke konkrétnímu tématu můžete přizvat i asistentku, která s klientem dotáhne nezbytné formality.

Role a práva
Zapojte všechny spolupracovníky.
myBRIK se přizpůsobí fungování jakékoliv realitní kanceláře. Nastavíte si individuálně role a práva tak, aby všichni pracovníci, od majitele pobočky přes makléře až po asistentku, mohli pracovat samostatně a měli oprávnění vidět jen ta data, ke kterým jim udělíte přístup.
SAB servis
My jsme brokerpool a děláme všechno pro to, aby byl život lídrů poradenských firem o něco jednodušší.
Vize a čísla
Máme silnou vizi, která nás žene dopředu! Nejsme pasivní servisní organizace, ale máme vlastní představu o budoucnosti finančního poradenství.
Příběh firmy
Milníky našeho podnikání tvoří dohromady příběh, na který jsme skutečně hrdí.
Lidi ve firmě
Uvědomujeme si, že práce lídrů a jejich finančních poradců je velmi náročná. Pracují s lidmi, věnují jim čas, pečují o ně. Stojíme za nimi a pomáháme jim zářit.
Akce a vztahy
S námi je lídrům a poradcům dobře. Rozvíjíme vztahy s našimi partnery a vzájemně se inspirujeme, abychom mohli společně růst.
Rodina nástrojů
Jsme přesvědčeni, že moderní technologie nikdy nenahradí vztah mezi poradcem a klientem! Jen umožní rychleji a přesněji naplňovat klientovy potřeby.
Vzdělávání
Neustále jezdíme za našimi partnery a pomáháme jim zapracovat nové dovednosti a nástroje do jejich každodenní poradenské praxe.
Kariéra
Máme rádi lidi a umíme je ocenit. Chceš pracovat s šikovnými lidmi, které práce baví? Podívej se, jací jsme, pro koho a jak to děláme.
Pro klienty
Informace o produktech, zprostředkovatelské činnosti, zpracováních osobních údajů, jak podat reklamaci a další povinné dokumenty naleznete zde:
©2013–2025 SAB servis s.r.o.