Adaptační plán
Nezastavujeme
Nepřerušená obchodní činnost firmy a poradců. Neklesající příjmy.
Budete mít odevzdané, zpracované a vyplacené
první obchody
Krok za krokem
Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Etiam posuere lacus quis dolor.
představení nabídky vzdělávání
zjištění potřeb a možností vaší firmy
nastavení adaptačního programu tak, aby odpovídal potřebám a možnostem vaší firmy
rezervace termínů jednotlivých školení ve vašich kancelářích nebo online
představení základních procesů SAB servis a myDOCK
naučíme poradce a asistentky, jak hromadně nahrát seznam klientů a smluv
společně projdeme celý proces od založení karty klienta, získání GDPR souhlasu od klienta, vytvoření AML a záznamu z jednání až po odevzdání obchodu
představíme proces výplaty a převodů provizí
naučíme poradce a asistentky, jak správně odevzdávat obchody, aby nic nebránilo výplatě provizí
naučíme poradce bezchybně vyplňovat záznamy z jednání a další povinnou dokumentaci
společně projdeme jednotlivé oblasti spolupráce, aby poradci uměli řádně odevzdat každý obchod: životní pojištění, neživotní pojištění, úvěry, investice a doplňkové penzijní spoření
poradci získají jistotu a budou schopni odevzdávat první obchody pod novou servisní organizací
Cíl adaptačního plánu
Pravidelně se setkáváme s lídry poradenských firem a nasloucháme jim, abychom poznali a pochopili jejich potřeby. Na základě toho vyvíjíme nástroje, které nestále vylepšujeme podle aktuálních potřeb lídrů a jejich poradců.
Dáme to naživo
Sdělte nám vaše potřeby a my vám ukážeme naše řešení. Třeba jsme přesně ti, koho hledáte.