Nový klient
Nástroje • Nový klient
Potřebná znalost *****
V tomto školení se dozvíte, jak jsme vymysleli myDOCK, co kdy a jak použít pro nejefektivnejší práci s klientskými daty.
Všem, co jsou s námi
Dle domluvy
Co vám kurz přinese
Základní znalosti práce s myDOCKem a jak pracovat a komunikovat s klientem.
Na co si posvítíme
Ukážeme si propojení jednotlivých částí systému a společně je aplikujeme na váš systém práce
Jak založit klienta, sebrat všechny potřebné souhlasy, vytvoření myPLANNu, použití ratingu u klientů a přiřazení do skupin
Vše se završí zapisování aktivit na kartu klienta, abyste nikdy nic nezapomněli
Detail školení
Školení probíhá prezenčně v SAB servisu nebo na žádost HSP
Termín dle domluvy
Délka školení 3 hodiny
Maximální kapacita není stanovena
Minimální kapacita není stanovena
Lektor 1: Tomáš Čáp
Lektor 2: Michaela Flachsová
Cena školení
Tento kurz neplatíte
Aktivity
Místo pro řízení vztahu a práce s klientem.
Naučíme vás používat nástroj, který umožňuje udělat si přípravu na jednání, ukládat zápisy ze schůzek nebo telefonních hovorů. Budete mít přehled o všech akcích napříč systémem, které se týkají klienta.
Objednat kurz
Vyberte kurz, který vás předběžně zajímá. Ozveme se vám, vysvětlíme a upřesníme možnosti.