Nástroje

myPLANN

Špičková mobilní aplikace pro klienty a pro poradce nástroj, jak klienty dlouhodobě udržet pomocí komplexní služby.

Nejnovější funkce, které posunou váš servis dál

Každá nová funkce naší klientské aplikace myPLANN má jediný cíl: zjednodušit život klientům a zefektivnit práci poradcům.


Tady najdete přehled toho nejnovějšího, co pro vás do aplikace přidáváme.

Aktivity

Mějte vše pod kontrolou. Společně.

Klient vidí všechny probíhající, plánované i dokončené aktivity na jednom místě. Má tak okamžitý přehled o tom, co s ním řešíte, kdy ho čeká další servisní schůzka i kolik práce pro něj v průběhu roku děláte. Transparentně, přehledně, bez dotazů navíc.

Aktivity

Blížící se události na dashboardu.

Aktivity

Nová záložka aktivity, kde zobrazujeme blížící se a uplynulé události a uzavřené aktivity.

Aktivity

Detail aktivity včetně nasdíleného zápisu a poznámek.

Úkoly

Úkoly, které neutíkají. Ani vám, ani klientovi.

Všechny úkoly má klient pohromadě v aplikaci. Vidí jejich aktuální stav, jednotlivé kroky workflow i celkový postup. Už se vás nemusí ptát, jak jste daleko s hypotékou nebo jestli se řeší pojistná událost. Jedním kliknutím vidí, co se právě děje i co je hotové.

Úkoly

Úkoly na dashboardu v sekci Právě řešíme.

Úkoly

Úkoly na stránce Aktivity. Zobrazujeme je v sekci Právě řešíme.

Úkoly

Detail nasdíleného úkolu.

Detail produktů

Klientovo portfolio. V detailu a přehledně.

myPLANN nově zobrazuje přehledné informace o všech finančních produktech, majetku a službách. Klient najde grafické přehledy, vývoj i důležité parametry na jednom místě. Na pár kliknutí se tak dostane ke všem podstatným informacím. Jasně a srozumitelně.

Detail produktů
Detail produktů

Nový detail portfolia smlouvy – hodnota smlouvy, zhodnocení, investováno.

Detail produktů

Nový detail portfolia smlouvy – historie pokynů a přehled všech nástrojů.

Detail produktů

Nový detail portfolia smlouvy – provazba na dokumenty, související smlouvy, majetek a služby.

Detail produktů

Nový detail majetku.

Detail produktů

Provazba na související smlouvy, dokumenty, majetek a služby.

Detail produktů

Ocenění nemovitosti přes CeMap.

Notifikace

Důležité informace. Ve správný čas.

Aplikace klienta upozorní na každý podstatný krok. Dostane informaci o zaslaném záznamu z jednání, nové aktivitě, změně úkolu nebo postupu ve workflow. Má tak jistotu, že je vždy v obraze a nic důležitého mu neuteče.

Notifikace

Push notifikace.

Notifikace

Nové notifikace na dashboardu ve zvonečku.

Notifikace

Notifikace na aktivity, úkoly, záznam z jednání a další.

Finanční bilance

Sbírejte a vyhodnocujte.

Klient v aplikaci myPLANN může sám editovat své příjmy a výdaje. Tato data automaticky sdílí se svým poradcem, takže můžete na jejich základě připravit kvalitní analýzu. Stejně tak můžete data použít jako jeden ze vstupů pro přípravu finančního plánu.

Notifikace

Nevyplněná finanční bilance na dashboardu.

Notifikace

Výsledek finanční bilance.

Notifikace

Vyplněná finanční bilance na dashboardu.

Notifikace

Odeslání leadu poradci.

Aplikace

Aplikace

Zůstaňte navždy u klienta.

Klient dnes vyžaduje kdykoliv dostupný servis. Potřebuje mít plnou kontrolu nad svým majetkem a možnost rychle řešit potřeby se svým poradcem. Mobilní aplikace myPLANN je prodlouženou rukou poradce a pro klienta bezpečné místo pro správu osobních financí.

Elektronický podpis

Elektronický podpis

Podepisujte.
Hodně.

Šetřete čas svůj i klientův elektronickým podepisováním dokumentů. Stačí dokumentaci odeslat klientovi do myPLANN, kde ji jednoduše podepíše formou SMS kódu. Odpadnou tak zbytečné schůzky, na kterých se řeší pouze otravná administrativa.

Dokumenty

Dokumenty

Elektronický šanon.

Vytvořte klientovi strukturu složek dokumentů, aby myPLANN využíval jako jediné místo, kde najde všechny své důležité dokumenty včetně osobních dokladů. Klient bude mít plnou kontrolu nad svými smlouvami a už ty zašantročené nebude nikdy zoufale hledat.

Leady

Leady

Zachyťte klientovy potřeby!

I když nejste s klientem zrovna v přímém kontaktu, myPLANN zaznamenává jeho potřeby. Stačí například jen to, že si klient v modelacích propočítá možnost financování pořízení nemovitosti, a poradce okamžitě dostává informaci o nové potřebě klienta řešit bydlení.

Chat

Chat

Komunikujte. Bezpečně.

Oddělte soukromou a pracovní komunikaci a komunikujte s klientem přímo přes myPLANN pomocí zabezpečeného chatu. Ke konkrétnímu tématu můžete přizvat i asistentku, která s klientem dotáhne nezbytné formality a klient jí do aplikace nahraje potřebné dokumenty.

Kalkulačky

Online zóna

Kdy jindy než teď.

Jednoduché produkty si klient sjedná v myPLANN. Nepotřebuje k tomu finančního poradce, zvládne to sám, a ještě svému poradci ušetří čas. Ale poradce nepřichází o provizi, ta mu samozřejmě plně náleží. Stačí, že má klienta ve své správě!

Specialisté

Specialisté

Práce v týmu. No jasně.

Pokud jste zvyklí starat se o klienta v týmu specialistů, myPLANN se přizpůsobí. Klient může mít přiřazených více poradců a sdílet s nimi svá data. Každý poradce se stará o svoji část práce a získává za to vlastní odměnu.

SAB servis

My jsme brokerpool a děláme všechno pro to, aby byl život lídrů poradenských firem o něco jednodušší.


Vize a čísla

Máme silnou vizi, která nás žene dopředu! Nejsme pasivní servisní organizace, ale máme vlastní představu o budoucnosti finančního poradenství.


Příběh firmy

Milníky našeho podnikání tvoří dohromady příběh, na který jsme skutečně hrdí.


Lidi ve firmě

Uvědomujeme si, že práce lídrů a jejich finančních poradců je velmi náročná. Pracují s lidmi, věnují jim čas, pečují o ně. Stojíme za nimi a pomáháme jim zářit.


Akce a vztahy

S námi je lídrům a poradcům dobře. Rozvíjíme vztahy s našimi partnery a vzájemně se inspirujeme, abychom mohli společně růst.


Rodina nástrojů

Jsme přesvědčeni, že moderní technologie nikdy nenahradí vztah mezi poradcem a klientem! Jen umožní rychleji a přesněji naplňovat klientovy potřeby.


Vzdělávání

Neustále jezdíme za našimi partnery a pomáháme jim zapracovat nové dovednosti a nástroje do jejich každodenní poradenské praxe.


Kariéra

Máme rádi lidi a umíme je ocenit. Chceš pracovat s šikovnými lidmi, které práce baví? Podívej se, jací jsme, pro koho a jak to děláme.


Pro klienty

Informace o produktech, zprostředkovatelské činnosti, zpracováních osobních údajů, jak podat reklamaci a další povinné dokumenty naleznete zde:

©2013–2025 SAB servis s.r.o.