Klientský kmen

Nástroje • Klientský kmen

Potřebná znalost *****

Ve školení Nový klient jsme se podívali na to, jak vše správně vyplňovat. Toto školení navazuje tak, abyste efektivně mohli se zadanými daty pracovat.

Doporučujeme pro pozice

Všem, co jsou s námi

Termíny kurzu

Dle domluvy

Jednotlivá témata školení

Výtěžnost a filtrování klientů

Hlídání termínů a výročí

Reporting

Úkoly

myNOTE

Placené poradenství

Jednotlivá témata školení

  • Výtěžnost a filtrování klientů

  • Hlídání termínů a výročí

  • Reporting

  • Úkoly

  • myNOTE

  • Placené poradenství

Co vám kurz přinese

Jak správně pracovat s klientskými daty, s klienským kmenem a řešit komplexní servis.

Na co si posvítíme

  • Ukážeme si jak nastavit automatické hlídání termínů, abyste na nic důležitého u klienta nezapomněli

  • Podíváme se na to, jak klientovi spravovat portfolio a vytvořit z něj reporting, skoro bez vaší práce

  • Podíváme se na to, jak si hledat nové příležitosti na vlastním klientském kmenu, jak z toho vytvářet úkoly pro sebe, vlastní tým a nebo asistentku

  • Dostaneme se až k používání myNOTE aplikace, abyste vše měli v kapse

  • A když budete chtít, projdeme si i naše možnosti placeného poradenství, tedy, jak si nechat od klienta zaplatit vaší práci, samozřejmě tu, která nevede ke zprostředkování finančních produktů, ale všichni jí děláte

Detail školení

  • Školení probíhá prezenčně v SAB servisu nebo na žádost HSP

  • Termín dle domluvy

  • Délka školení 3 hodiny

  • Maximální kapacita není stanovena

  • Minimální kapacita není stanovena

Lektor 1: Tomáš Čáp
Lektor 2: Michaela Flachsová

Cena školení

Tento kurz neplatíte

Objednat kurz

Vyberte kurz, který vás předběžně zajímá. Ozveme se vám, vysvětlíme a upřesníme možnosti.

Nebo název firmy
Nevyplňovat, pokud jste jednotlivec
SAB servis
+420 ... ... ...