Klientský kmen
Nástroje • Klientský kmen
Potřebná znalost *****
Ve školení Nový klient jsme se podívali na to, jak vše správně vyplňovat. Toto školení navazuje tak, abyste efektivně mohli se zadanými daty pracovat.
Všem, co jsou s námi
Dle domluvy
Co vám kurz přinese
Jak správně pracovat s klientskými daty, s klienským kmenem a řešit komplexní servis.
Na co si posvítíme
Ukážeme si jak nastavit automatické hlídání termínů, abyste na nic důležitého u klienta nezapomněli
Podíváme se na to, jak klientovi spravovat portfolio a vytvořit z něj reporting, skoro bez vaší práce
Podíváme se na to, jak si hledat nové příležitosti na vlastním klientském kmenu, jak z toho vytvářet úkoly pro sebe, vlastní tým a nebo asistentku
Dostaneme se až k používání myNOTE aplikace, abyste vše měli v kapse
A když budete chtít, projdeme si i naše možnosti placeného poradenství, tedy, jak si nechat od klienta zaplatit vaší práci, samozřejmě tu, která nevede ke zprostředkování finančních produktů, ale všichni jí děláte
Detail školení
Školení probíhá prezenčně v SAB servisu nebo na žádost HSP
Termín dle domluvy
Délka školení 3 hodiny
Maximální kapacita není stanovena
Minimální kapacita není stanovena
Lektor 1: Tomáš Čáp
Lektor 2: Michaela Flachsová
Cena školení
Tento kurz neplatíte
Objednat kurz
Vyberte kurz, který vás předběžně zajímá. Ozveme se vám, vysvětlíme a upřesníme možnosti.