Specialista/ka administrativy – registrace partnerů

KariéraVolná pracovní místa • Specialista/ka administrativy – registrace partnerů

Kdo jsme

SAB servis je ryze česká společnost a ve svém oboru nejrychleji rostoucí firmou na trhu. Jsme servisní organizace (pool), která se stará o finančně poradenské firmy a jejich lídry. Co to znamená konkrétně? Řešíme veškeré požadavky ke spokojenosti našich partnerů. Ať už jim poskytujeme IT systémy, obchodní a metodické fintech nástroje, právní a obchodní podporu nebo je propojujeme s finančními institucemi na trhu.

O pozici

Jde o administrativní roli, která dává smysl. Není to jen slepé kopírování nebo vkládání dat. Potřebujeme někoho, kdo přemýšlí, umí si pohlídat detail a baví ho mít věci pod kontrolou. V našem týmu pomáháme poradcům splnit všechny zákonné podmínky, správně se registrovat a udržet si odbornou způsobilost.

Co u nás budeš dělat

  • Zajišťovat registrace a odregistrace poradců u ČNB

  • Evidovat a kontrolovat dokumenty k odborné způsobilosti a následnému vzdělávání

  • Komunikovat s poradci i kolegy z dalších oddělení

  • Zpracovávat a kontrolovat platby spojené s registracemi

  • Pracovat s interními systémy a hlídat, že vše sedí

Všechno tě naučíme. Máme jasné postupy a manuály a tým, který ti pomůže, pokud si nebudeš jistý/á.

Koho hledáme?

Člověka, který:

  • Má minimálně středoškolské vzdělání

  • Je pečlivý, zodpovědný a dotahuje věci do konce

  • Má rád pořádek v dokumentech a informacích

  • Zvládne víc úkolů najednou, ale neztratí detail

  • Umí komunikovat lidsky a s trpělivostí

  • Má základní znalost práce na PC (Word, Excel, e-mail)

Co nabízíme my

  • Moderní kanceláře v Office Park Hadovka (blízko metra A – Dejvická)

  • Přátelskou atmosféru a tým, který si pomáhá

  • Férové odměňování + bonusy

  • Flexibilní pracovní dobu

  • Intenzivní zaškolení do agendy, požadavků i interních systémů

  • Firemní akce, dobrá káva a čerstvé ovoce

  • Podporu v dalším rozvoji

  • Pracovní poměr na dobu určitou (se zkušební dobou 3 měsíce)

Nástup možný ihned nebo dle domluvy.

Benefity

  • Mobilní telefon

  • Firemní akce

  • Bonusy/prémie

  • Flexibilní začátek/konec pracovní doby

  • Občerstvení na pracovišti

Informace o pozici

  • Vzdělání: středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

  • Jazyk: čeština (výborná)

  • Administrativa: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Bankovnictví a finanční služby , Administrativní pracovník, Pracovník back office, Odborný asistent

  • Práce na plný úvazek

  • Na dobu určitou

  • Pracovní smlouva

  • Zaměstnavatel

Zaujalo tě to?

Dej nám o sobě vědět! Pošli svůj životopis a přijď se přesvědčit, že to u nás stojí za to. 

Dej o sobě vědět

info@sabservis.cz
+420 736 601 574

Chci se potkat


Nahraj životopis se svojí fotkou