Specialista / Specialistka oddělení podpory
Kariéra • Volná pracovní místa • Specialista/ka oddělení podpory
Kdo jsme
SAB servis je ryze česká společnost a ve svém oboru nejrychleji rostoucí firmou na trhu. Jsme servisní organizace (pool), která se stará o finančně poradenské firmy a jejich lídry. Co to znamená konkrétně? Řešíme veškeré požadavky ke spokojenosti našich partnerů. Ať už jim poskytujeme IT systémy, obchodní a metodické fintech nástroje, právní a obchodní podporu nebo je propojujeme s finančními institucemi na trhu.
Naš tým podpory
Oddělení podpory je srdcem komunikace mezi poradci, interními týmy a systémovými nástroji společnosti. Každý den pomáháme řešit nejrůznější dotazy, vysvětlujeme procesy a zajišťujeme, aby naši poradci i kolegové měli vždy rychlé, jasné a odborné odpovědi.
Naším cílem je poskytovat profesionální, vstřícnou a lidskou podporu, díky které mohou poradci bez zbytečných překážek dělat svou práci naplno a s jistotou, že se na nás mohou kdykoli obrátit.
Součástí naší práce je také správa a rozvoj znalostní databáze, testování nových nástrojů a systémových změn, hlášení chyb a úzká spolupráce s vývojovým oddělením. Aktivně se podílíme na rozvoji interní AI platformy a neustále hledáme cesty, jak naše procesy i služby zlepšovat. Díváme se dopředu, učíme se z každé zkušenosti a jsme hrdé na to, že dokážeme poradit, vysvětlit i zlepšit den.
Kdo se k nám bude hodit
U nás to žije! Jsme každá jiná, ale spojuje nás chuť pomáhat, zlepšovat se a dělat věci poctivě i s nadhledem. V týmu podpory hledáme lidi, kteří se nebojí komunikovat, mají pochopení pro ostatní a chtějí být součástí týmu, kde si říkáme věci na rovinu a umíme se i zasmát. Když si to sedne lidsky, všechno ostatní se dá naučit.
Tým podpory aktuálně tvoří tři specialistky: Gabča, Lucka a Žanda, a opírají se o zkušenosti dvou teamleaderek, Elišky a Nikči. Celý tým vede manažerka Andul, která věří v lidské vedení a úspěšně vybudovala celý tým.
Co je hlavní náplní práce specialisty/ky produktového oddělení?
Budeš řešit dotazy poradců i kolegů z různých komunikačních kanálů s profesionalitou a klidem.
Dokážeš srozumitelně a jasně vysvětlit i složitější informace.
Aktivně se budeš učit novým věcem o produktech, procesech a nástrojích SABu.
Umíš si samostatně dohledat potřebné informace a poradit si bez parťáka po svém boku.
Umíš si dobře zorganizovat práci, určit priority a dotahovat věci do konce.
Pomáháš budovat důvěru a spokojenost poradců díky vstřícnému a lidskému přístupu.
Budeš se podílet na testování nových nástrojů a pomáhat zlepšovat jejich funkčnost.
Aktivně se zapojíš do týmových porad, sdílení nápadů a zlepšování procesů.
Co bys měl/a mít a umět?
Máš výbornou češtinu v psané i mluvené podobě a umíš se vyjadřovat jasně, srozumitelně a s citem pro tón.
Jsi jako doma v online prostředí a zvládneš pracovat s více systémy najednou.
Přemýšlíš systematicky a umíš si v informacích udržet pořádek.
Dokážeš stanovit priority, rozhodovat se rychle a dotahovat věci do konce.
Umíš si poradit, ale také víš, kdy je lepší říct „nevím, potřebuju pomoct“.
Zvládáš stresové situace s klidem a nadhledem.
Máš zkušenost z finančního prostředí a základní znalost práce s daty nebo systémy typu CRM, podpory/helpdesku nebo back office.
Co nabízíme my?
Smysluplnou práci, která má dopad a není jen o přeposílání dotazů.
Podporující tým, kde se na sebe můžeme spolehnout, pomáháme si a kryjeme si záda, jsme si oporou a nikoho nenecháme „plavat“.
Příjemné neformální pracovní prostředí.
5 týdnů dovolené, výhodná multisportka po zkušebce, ovoce a nápoje na pracovišti, plnohodnotná vybavená kuchyň, dog friendly kancelář, sick days od druhého roku a mnoho dalšího.
Možnost občasné práce z domova (po zaškolení).
Nástup možný ihned nebo dle domluvy.
Benefity
Vzdělávací kurzy, školení
Dovolená 5 týdnů
Zdravotní volno/sickdays
Možnost občasné práce z domova
Občerstvení na pracovišti
Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Možnost delšího neplaceného volna
Firemní akce
Bonusy/prémie
Flexibilní začátek/konec pracovní doby
Profesní/osobní kouč
Notebook
Dog-friendly office
Informace o pozici
Vzdělání: středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyk: čeština (výborná)
Administrativa: Zákaznický servis, Bankovnictví a finanční služby , Administrativní pracovník, Pracovník back office, Pracovník call centra, Pracovník help desku
Práce na plný úvazek
Na dobu určitou
Pracovní smlouva
Zaměstnavatel
Zaujalo tě to?
Dej nám o sobě vědět! Pošli svůj životopis a přijď se přesvědčit, že to u nás stojí za to.
Dej o sobě vědět
info@sabservis.cz
+420 736 601 574