Specialista / Specialistka oddělení podpory

KariéraVolná pracovní místa • Specialista/ka oddělení podpory

Kdo jsme

SAB servis je ryze česká společnost a ve svém oboru nejrychleji rostoucí firmou na trhu. Jsme servisní organizace (pool), která se stará o finančně poradenské firmy a jejich lídry. Co to znamená konkrétně? Řešíme veškeré požadavky ke spokojenosti našich partnerů. Ať už jim poskytujeme IT systémy, obchodní a metodické fintech nástroje, právní a obchodní podporu nebo je propojujeme s finančními institucemi na trhu.

Naš tým podpory

Oddělení podpory je srdcem komunikace mezi poradci, interními týmy a systémovými nástroji společnosti. Každý den pomáháme řešit nejrůznější dotazy, vysvětlujeme procesy a zajišťujeme, aby naši poradci i kolegové měli vždy rychlé, jasné a odborné odpovědi.

Naším cílem je poskytovat profesionální, vstřícnou a lidskou podporu, díky které mohou poradci bez zbytečných překážek dělat svou práci naplno a s jistotou, že se na nás mohou kdykoli obrátit.

Součástí naší práce je také správa a rozvoj znalostní databáze, testování nových nástrojů a systémových změn, hlášení chyb a úzká spolupráce s vývojovým oddělením. Aktivně se podílíme na rozvoji interní AI platformy a neustále hledáme cesty, jak naše procesy i služby zlepšovat. Díváme se dopředu, učíme se z každé zkušenosti a jsme hrdé na to, že dokážeme poradit, vysvětlit i zlepšit den.

Kdo se k nám bude hodit

U nás to žije! Jsme každá jiná, ale spojuje nás chuť pomáhat, zlepšovat se a dělat věci poctivě i s nadhledem. V týmu podpory hledáme lidi, kteří se nebojí komunikovat, mají pochopení pro ostatní a chtějí být součástí týmu, kde si říkáme věci na rovinu a umíme se i zasmát. Když si to sedne lidsky, všechno ostatní se dá naučit.

Tým podpory aktuálně tvoří tři specialistky: Gabča, Lucka a Žanda, a opírají se o zkušenosti dvou teamleaderek, Elišky a Nikči. Celý tým vede manažerka Andul, která věří v lidské vedení a úspěšně vybudovala celý tým.

Co je hlavní náplní práce specialisty/ky produktového oddělení?

  • Budeš řešit dotazy poradců i kolegů z různých komunikačních kanálů s profesionalitou a klidem.

  • Dokážeš srozumitelně a jasně vysvětlit i složitější informace.

  • Aktivně se budeš učit novým věcem o produktech, procesech a nástrojích SABu.

  • Umíš si samostatně dohledat potřebné informace a poradit si bez parťáka po svém boku.

  • Umíš si dobře zorganizovat práci, určit priority a dotahovat věci do konce.

  • Pomáháš budovat důvěru a spokojenost poradců díky vstřícnému a lidskému přístupu.

  • Budeš se podílet na testování nových nástrojů a pomáhat zlepšovat jejich funkčnost.

  • Aktivně se zapojíš do týmových porad, sdílení nápadů a zlepšování procesů.

Co bys měl/a mít a umět?

  • Máš výbornou češtinu v psané i mluvené podobě a umíš se vyjadřovat jasně, srozumitelně a s citem pro tón.

  • Jsi jako doma v online prostředí a zvládneš pracovat s více systémy najednou.

  • Přemýšlíš systematicky a umíš si v informacích udržet pořádek.

  • Dokážeš stanovit priority, rozhodovat se rychle a dotahovat věci do konce.

  • Umíš si poradit, ale také víš, kdy je lepší říct „nevím, potřebuju pomoct“.

  • Zvládáš stresové situace s klidem a nadhledem.

  • Máš zkušenost z finančního prostředí a základní znalost práce s daty nebo systémy typu CRM, podpory/helpdesku nebo back office.

Co nabízíme my?

  • Smysluplnou práci, která má dopad a není jen o přeposílání dotazů.

  • Podporující tým, kde se na sebe můžeme spolehnout, pomáháme si a kryjeme si záda, jsme si oporou a nikoho nenecháme „plavat“.

  • Příjemné neformální pracovní prostředí.

  • 5 týdnů dovolené, výhodná multisportka po zkušebce, ovoce a nápoje na pracovišti, plnohodnotná vybavená kuchyň, dog friendly kancelář, sick days od druhého roku a mnoho dalšího.

  • Možnost občasné práce z domova (po zaškolení).

Nástup možný ihned nebo dle domluvy.

Benefity

  • Vzdělávací kurzy, školení

  • Dovolená 5 týdnů

  • Zdravotní volno/sickdays

  • Možnost občasné práce z domova

  • Občerstvení na pracovišti

  • Příspěvek na sport/kulturu/volný čas

  • Možnost delšího neplaceného volna

  • Firemní akce

  • Bonusy/prémie

  • Flexibilní začátek/konec pracovní doby

  • Profesní/osobní kouč

  • Notebook

  • Dog-friendly office

Informace o pozici

  • Vzdělání: středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

  • Jazyk: čeština (výborná)

  • Administrativa: Zákaznický servis, Bankovnictví a finanční služby , Administrativní pracovník, Pracovník back office, Pracovník call centra, Pracovník help desku

  • Práce na plný úvazek

  • Na dobu určitou

  • Pracovní smlouva

  • Zaměstnavatel

Zaujalo tě to?

Dej nám o sobě vědět! Pošli svůj životopis a přijď se přesvědčit, že to u nás stojí za to. 

Dej o sobě vědět

info@sabservis.cz
+420 736 601 574

Chci se potkat


Nahraj životopis se svojí fotkou